D?den var ikke en ualmindelig begivenhed for en konkurrent i det antikke OL. Dette var tilsyneladende almindeligt i vognl?bet, og heller ikke ualmindeligt blandt boksere og konkurrenter i pankrationen (et stort set ikke-holder-sp?rret slagsm?l, som jeg formoder, er en forg?nger for moderne begivenheder som UFC). Dagens OL er temmelig tamme til sammenligning, sk?nt det kan v?re en interessant vri, hvis flogging igen blev introduceret som straf for en falsk start i banel?b. Der er meget mere interesse at finde i denne bog, og for alle med interesse I atletikens historie www.matthieugranier.fr anbefaler jeg det st?rkt. Det er en kort, letl?st og vel v?rd at tage en tur til biblioteket, Amazon eller din n?rmeste lokalt ejede boghandler. Jeg har brug for at tage en pause fra min nylige skum af sko-relaterede poster, s? jeg besluttede Nike Air Max 270 Womens at dele en lidt fra mit personlige liv - h?ber du vil fork?le mig. Hvis ikke andet, vil dette indl?g bevise, at jeg faktisk g?r andre ting end at l?be, tweet og skrive om sko! Et af de store gl?der ved at v?re l?rer er, at jeg f?r tilbragt en masse tid med min familie i l?bet af sommer, og med tre sm? b?rn i huset betyder dette mere for mig end enhver l?ncheck, Nike Air Max Classic BW Donnesom jeg tjener. F?r vores tredje barns ankomst i begyndelsen af ??april lavede min kone og jeg en pagt om, at vi ville pr?ve at leve livet s? normalt som muligt med vores nye tilf?jelse. Da vores to f?rste b?rn var babyer, havde vi en Nike Air Max 90 Heren tendens til at lege det sikkert og ikke v?re eventyrlystne, og vi foretr?kkede at huller i huset i de f?rste m?neder af deres liv. Denne gang skulle v?re anderledes. Indtil videre har baby Benjamin v?ret en absolut gl?de, han sover bem?rkelsesv?rdigt Nike Air VaporMax Femme godt, og han er omtrent s? bl?d og afslappet som en baby kan v?re (det meste af tiden!). I betragtning af det besluttede vi at pakke teltcampeen og k?re nordp? til Glen, NH med nogle af vores venner og deres b?rn - i tilf?lde af at du er interesseret, boede vi p? Glen Ellis Campingpladsen, som er en af ??vores favoritter. Min kone og jeg tror meget st?rkt Nike Air Force 1 Femme p? at holde vores b?rn aktive og uds?tte dem s? meget som muligt udend?rs, og jeg er glad for at kunne rapportere, at vi ikke kun overlevede vores f?rste campingtur med en 10 uger gammel baby, vi havde en absolut eksplosion! Her er Nike Air Max 90 Womens nogle billeder fra det store nordlige del af New HampshireBareTech, der kombinerer GoLite Footwear's patenterede Soft Against the Ground-teknologi med en helt neutral sidste (ingen h?ll?ft overhovedet), s? h?len er p? samme plan som metatarsalerne, Nike Air Max 90 Damen Schwarz som naturen tilsigtet. Det aggressivt konturerede design af den sidste spreder tryk j?vnt over foden, hvilket eliminerer behovet for fedt mellems?ler. Den undersk?rne h?l forsinker fodst?d, hvilket reducerer "fodflap" og ustabilitet. Den markant minimale Flash Lite er designet til at visuelt afspejle ledb?nd og sener i foden og er den barfodl?beres dr?m:Nike Air VaporMax Mens alle fordelene ved barfodet, men med overlegen tr?kkraft, beskyttelse og stabilitet. Du bruger mindre energi og reducerer slid p? dine samlinger. Alt hvad du har brug for i en l?betr?kning p? afstand: ydeevne, letv?gt og beskyttelse og Nike Air Max Classic BW Womens holdbarhed. Den ?verste Amp Lite har ogs? en TPE-sadel, der sikrer din fod p? plads selv i det h?rdeste terr?n. Bygget p? en kvinders specifikke sidst og geometrisk placerede 3 mm for at im?dekomme det bredere hofte / h?jde-forhold hos kvinder, og juster f?dder, ankler og hofter, Micro Lite kombinerer alle funktionerne i m?nds Trail Runners med pasningen i en kvindes handske. Nedenunder er en video, der demonstrerer GoLites teknologi "bl?d mod jorden", der dybest set inverterer normalt skodesign, s? foden hviler p? en mere stiv overflade , med det bl?dere d?mpningssted i kontakt med jorden. Ligesom Nike Air Max 2017 Womens en masse sko, der er blevet annonceret for nylig, er det sv?rt at sige, hvordan disse sko vil fungere, indtil folk rent faktisk begynder at f? fat p? dem. Masser af producenter hopper p? den minimalistiske b?ndvogn, hver med deres egen Adidas ZX Flux Femme form for ”barfodeteknologi