GoLite Amp Lite Nike Air Max 97 Mujer faktureras av GoLite som "Allt du beh?ver i en distansledare: prestanda, l?tt och skydd och h?llbarhet. ?vre Amp Lite har ocks? en TPE-sadel som s?kerst?ller din fot p? plats ?ven i den h?rdaste terr?ngen. ”Det h?r ?r skon som jag f?rhoppningsvis kommer att prova senare i sommar - ser fram emot den!” Designad f?r att visuellt reflektera ligamenten och senor i foten, den betydligt minimala Flash Lite ?r den barfota l?parens dr?m: alla f?rdelarna med barfota, men med ?verl?gsen dragkraft, skydd och Asics Gel Lyte 3 Femme stabilitet. Du kommer att spendera mindre energi och minska slitage p? lederna. ”Baserat p? f?ljande beskrivning av Tara Lite fr?n ett pressmeddelande ?r det ganska www.alanadavies.co.uk tydligt att GoLite ?r medveten om p?verkan som Christopher McDougalls bok" Born to Run " har haft p? det l?pande samh?llet: ”Tara Lite tar de b?sta aspekterna av Tarahumara-sandalen och l?gger till skydd, stabilitet och dragf?rdelar f?r v?ra klass I-l?pare. Resultatet ?r en hybridsko med en l?tt "andra hud" ?vre mesh och en inre "sandal" rygg. V?rt unika st?ngningssystem ger justerbar passform och s?kerhet p? den ?vre. Denna design ger s?kerhet och energieffektivitet genom att f?rhindra ?verdriven fotr?relse. Och med den neutrala h?len BareTech, kan l?pare njuta av alla f?rdelar med barfota springor och den exceptionella stabiliteten och skyddet av v?r Soft Against Nike Air Max Classic BW Womens the Ground-plattform f?r att arbeta i all terr?ng. geckos. De sm? flikarna gjorda med Gripstick-gummi replikerar de sm? h?rstr?n p? en geckos f?tter som skapar www.azurparebrise.fr ytkontakt och friktion. Tara Lite ?r en riktig trail race-skor f?r eliten utomhusidrottare. linje. Vi anv?nder v?r otroligt l?tta BareTech-yttersula som ger komfort och stabilitet hela dagen. Med en ?vre kombination av ballistiskt n?t och premium nubuckl?der, och v?r Soft Against the Ground-teknik i yttersula, ?r Sol Lite robust, bekv?m och lyxig. Ett modernt snabbpaket med v?r BareTech-teknik designad specifikt f?r kvinnor. Med hj?lp av en unikt designad sula som riktigt anpassar kvinnans f?tter, vrister och h?fter, ger Spark Lite eliten kvinnliga idrottare kompromissl?sa prestanda som ingen annan sko i sin klass. Cruise Lite ?r v?r fr?msta kvinnors resesko. Byggt p? Nike Air Max 95 Mujer v?r toppmodern BareTech teknologiplattform ?r en ballistisk ripstop-nylon?verdel med skyddande t?- och h?lr?nder. Allt betyder en l?tt h?rd res- och fritidssko som ?r www.abimurabiluz.es lika bekv?m p? en sprint eller en promenad ... var som helst i v?rlden. Satel Lite ?r sofistikerad och prestanda som b?st. BareTech-yttersulan med en kombinerad premium nubuck och duk?vre f?renar de tv? v?rldarna utomhusprestanda och inomhusfinansiering perfekt. Satel Lite ?r l?tt och vattent?t och kan navigera i terr?ngen b?de i den civiliserade v?rlden och i den mest of?rl?tande vildmarken. Jam Lite ?r GoLites tag p? en flip flop. Ocks? inspirerad av Tarahumara-stammarna i Mexiko ?r den byggd p? v?r senaste BareTech Gecko yttersula med en justerbar rem p? ?verdelen. Denna avslappnade sandal erbjuder bra komfort och prestanda. Jag var p? biblioteket h?romdagen Nike Air Max 720 Damen med min dotter (en vanlig aktivitet i denna familj!) Och kom ?ver boken "The Naked Olympics" av Tony Perrottet. Omslaget (se bild till v?nster) inneh?ll det som s?g ut Nike Air Presto Mujer som en forntida m?lning av en grupp nakna grekiska l?pare (mer om detta nedan) i till synes moderna l?pskor (fortfarande inte s?ker p? vad som h?nder med det), men jag blev fascinerad och best?mde mig att ta med mig boken hem. Jag avslutade l?sningen av det p? ungef?r en vecka, och det var ganska roligt. De nakna olympiska spelen ?r i grunden en mycket l?sbar historisk beskrivning av hur det var att faktiskt delta p? den olympiska festivalen i antika Grekland. Den beskriver hur det var att vara b?de ?sk?dare och idrottare och g?r i detalj igenom de olika evenemangen som omfattade de antika olympiska spelen. Medan mitt f?rsta intresse f?r den h?r boken var att Nike Air Max 97 Damen se vad f?rfattaren hade att s?ga om de l?pande h?ndelserna, tyckte jag att hela boken var v?ldigt rolig och full av intressanta lurar om spelen. Bland annat,