Min 6 ?r gamla son och jag tillbringade en del av eftermiddagen idag med barfota varv upp och ner i uppfarten framf?r en kamera. Jag f?rs?kte f? stillbilder med h?gre kvalitet p? min fotfota med barfota genom att anv?nda funktionen f?r utl?sning av r?relse p? Casio EX-F1, och han beslutade att han ville g? med. Mot slutet av v?rt lilla experiment f?reslog jag att vi skulle prova ”Av kameran, den ena efter den andra. Hans svar gick n?got efter "N?r jag g?r snabbt vill jag komma upp p? t?rna!" Smart barn. Hur som helst, bilden nedan ?r av v?ra fotsp?r, tagna efter varandra, med mindre ?n n?gra sekunder fr?n varandra. Som far, som son p? den barfota strejken p? framfoten skulle jag s?ga! Framfoten Nike Air Max 270 Homme strejker av min son (v?nster) och mig (h?ger). Dessa bilder togs Nike Air Max 90 Femme med bara n?gra sekunder fr?n varandra, och vi k?rde ganska snabbt (?nskar att jag hade haft min Garmin p?). Jag var glad att se att jag landade p? framfoten i n?stan varje pass, med n?gra mittfotslag blandade i (min son verkar faktiskt ?verg? ofta mellan mittfots- och framfotslandningar n?r man k?r barfota). Inget sl?ende klack som helst, vilket verkligen inte alltid ?r fallet n?r jag b?r skor! Nedan ?r en video sammansm?lt fr?n en serie med cirka 30 h?guppl?sta stillbilder samt n?gra fler h?guppl?sta bilder av min barfota fotsteg. Varje g?ng en stund h?r du en ber?ttelse som r?r dig p? ett s?tt som f? andra g?r . Det var s? jag k?nde n?r jag lyssnade p? Phat Disney Geeks (annars k?nd som Byron) racerapport fr?n Disney Half Marathon 2010 om poddelandet Running to Nike Air Max 95 Femme Disney (av Gordon H.). Byrons ber?ttelse om att avsluta Disney Half Nike Air Max 270 Femme efter att ha tappat 70 kg fr?n b?rjan av sin k?rresa i mitten av 2009 var lika k?nslom?ssig som den var triumferande, och jag rekommenderar starkt att du lyssnar - du kan ladda ner avsnittet h?r p? Itunes. Du kan ocks? l?sa en t?vlingsrapport p? Byrons blogg, Phat Disney Geek.Jag blev besviken ?ver att uppt?cka att Byron mer eller mindre slutade springa efter Disney, och avvecklade ?ter det mesta av vikten som han hade tappat. I ett nyligt blogginl?gg klagar Byron som faller fr?n den l?pande vagnen och ber om hj?lp f?r att h?lla sig ansvarig f?r att bli frisk igen f?r att f?rbereda en ?terkomst till Disney i januari 2011. H?r ?r Byron med hans egna ord: ”Jag tror att jag ?ntligen har alla bitar som kommer samman f?r att f? detta ig?ng igen. MEN, jag beh?ver din Adidas Superstar Femme hj?lp f?r att f? mig ig?ng och h?lla mig ig?ng. Fr?n de som ?r www.alanadavies.co.uk villiga beh?ver jag den h?rda k?rleken. Att h?lla mig ansvarig f?r vad jag s?ger att jag ska g?ra och vad jag beh?ver g?ra och f?r att inte l?ta mig slippa av med att slacka av och g?ra urs?kter. ”S? jag skriver detta i hopp om att du kan komma in p? Byrons blogg och erbjuder n?gra hj?lpsamma uppmuntrande ord. Som n?gon som ocks? har gjort en dramatisk personlig omvandling genom att springa (du kan l?sa min viktminskningshistoria h?r), f?rst?r jag kraften som st?d och motivation fr?n andra l?pare kan ge, och jag ?nskar Byron det b?sta p? hans f?rnyade resa, och jag hoppas att du kommer att g?ra det. F?r sex m?nader sedan publicerade jag ett inl?gg om 100 Pushups-programmet. Programmet utvecklades av min v?n Steve Speirs (fr?n bloggen Run Bulldog Run), och jag ?r nu Nike Air VaporMax Donne p? min tredje g? runt med det. B?da tidigare f?rs?ken slutade i Nike Air Max 90 Mujer misslyckande fr?n min sida (det blir sv?rt i veckorna 5 och 6!), Men jag ?r glad att s?ga att jag nu officiellt ?r en dag in i vecka sex i programmet. Med all lycka lyckas jag fullf?lja 100 p? varandra f?ljande pushups n?gon g?ng n?sta vecka (det ?r programmets slutm?l)! Med tanke p? att jag inte har lyxen att komma till ett gym eller ett t?lamod att r?ra mig med min justerbara hantlar, jag kan inte s?ga tillr?ckligt om vad ett fantastiskt program detta ?r - allt du beh?ver ?r din kropp och det f?reskrivna antalet pushups att slutf?ra p? en given dag (programmet delar upp saker i 5-7 upps?ttningar). Jag anv?nder iPhone-appen, som ?r v?ldigt bekv?m, och min ?verkroppsstyrka har f?rb?ttrats s? att jag bara lyckades g?ra 220 pushups efter min k?rning idag (inte i Nike Air Max 90 Hombre f?ljd) - det ?r mer ?n jag n?gonsin har gjort p? en dag p? hela mitt Nike Air Huarache Dames/a> liv!