Fordi Bikila er s? meget mere formtilpasset end mine KSO'er, Nike Air Max 95 Donnevar der n?sten ingen gnidning eller friktion noget sted mellem skoen og min fod (jeg f?r bl?ser p? bagsiden af ??h?len, n?r jeg l?ber uden sokker i mine KSO'er, hvilket er en af ??grundene Jeg valgte at stramme ned i Bikila). Det f?les n?sten som om Bikila er st?bt til din fod, og da den blev v?d af sved, s? det ?verste materiale ud til at bl?dg?re lidt og komforten steg endnu mere. Mens jeg l?b i Bikila, landede jeg tydeligt p? den forreste halvdel af min fod, og skoene giver en cool tappelyd, n?r jeg kontaktede jorden. Jeg har h?rt nogle mennesker udtrykke skuffelse over tilf?jet d?mpning i Bikila, men for at v?re ?rlig f?lte det mig ikke meget anderledes for mig - m?ske en smule mere stiv. Det er sv?rt at sige meget www.braderiekwadijk.nl efter kun to miles, men hvis f?rste indtryk er nogen indikation, tror jeg, jeg vil kunne lide at l?be i denne Nike Internationalist Womens sko. Hold mig tunet! Jeg l?b n?sten ikke dette l?b i dag. Faktisk, hvis det var op til min kone, ville jeg have v?ret hjemme.Nike Air Max 90 Heren Jeg har skubbet mig virkelig h?rdt i det seneste p? mine l?b, og sandsynligvis lavet mere speedwork end jeg burde. Efter en 5K sidste weekend, efterfulgt af 2 miles barfodet dagen efter, og derefter en n?sten fuld indsats spejdning af Bridgton 4 p? 4. kursus tidligere i ugen, f?lte mine ben absolut skud. Jeg pr?vede et let l?b p? fredag ??og blev reduceret til en l?betur p? grund af tr?thed og afviklede kun ca. 4,5 af de planlagte 7 mil, som jeg planlagde at l?be. Tingene s? ikke godt ud med et l?b, der truede 2 dage senere. For at g?re tingene v?rre, efter at spejderk?rsel i det kuperede kursus i Nike Internationalist Mujer Bridgton i et sub-7: 00-tempo onsdag begyndte jeg at f?le en ?mhed over ydersiden af ??min venstre side kn? - det Nike Air Max Classic BW Damen fort?llende tegn p? ITBS. Un?dvendigt at hamre p? bakkerne p? tr?tte ben var en meget d?rlig idé. Jeg havde en d?rlig sag Nike Internationalist Dames med ITBS for mange ?r siden p? grund af et d?rligt par sko, og jeg ved, hvor ?del?ggende det kan v?re, s? jeg vidste, at jeg var n?dt til at v?re forsigtig eller risikere at s?tte mig ud l?ngere end jeg m?ske kunne h?ndtere - derfor opfordrer min kone til at springe l?bet over. Jeg er sv?r og har set frem til dette l?b i lang tid - det var det f?rste l?b, jeg nogensinde har l?bet, og jeg var fast besluttet p? at pr?ve en 4-mile PR, der stod kl. 26:04 og blev sat i det samme l?b for 2 ?r siden. Efter at have k?rt nogle barfodskridt p? indk?rslen med min s?n i g?r, syntes ?mheden at have ebbet lidt ud, s? jeg besluttede at g? efter det. Jeg v?gnede op her til morgen til den hotteste dag i ugen hidtil, men jeg f?lte Adidas Superstar Femme mig ok. Min far og b?rn ledsagede mig til l?bet, hvilket altid har v?ret held og lykke for mig i fortiden (mine 5K og Nike Air VaporMax Damen marathon PR'er blev begge sat i l?b, hvor jeg m?dte dem i slutningen). Har ikke tid til at komme i en fuld opvarmning, men jeg tog et par skridt p? startlinjen for at bryde en sved (var ikke h?rdt i de n?sten 80 graders temp. Kl. 8:00) og ventede n?r fronten p? starter pistolen til at g? af. For dem, der m?ske spekulerer p?, var jeg if?rt mine nye Brooks Mach 12'er for andet l?b p? hinanden - at elske disse sko. H?jdeprofil - Bridgton 4 p? 4. Road Race Det udfordrende ved Bridgton-banen er bakkerne. Den f?rste mil er hurtig, men der er to markante bakker ved kilometer 1,1 og kilometer 2,1 (se kursush?jdeprofil ovenfor). Min plan var at l?be den f?rste kilometer i et lavt 6:00-tempo, lette betydeligt p? de kuperede Nike Air Max 95 Dames midtmile og derefter afslutte s? st?rkt som jeg kunne p? den sidste ned ad bakke med alt hvad jeg havde tilbage. Da det Adidas Eqt Support Adv Damen viser sig, udf?rte jeg denne plan perfekt, og strategien fungerede. Jeg startede hurtigt som s?dvanligt og lette derefter i et behageligt hurtigt tempo for den f?rste kilometer (split = 6:07). Da jeg ramte den store bakke ved kilometer 1,1, begyndte jeg at stille sp?rgsm?lstegn ved mig - jeg f?lte mig ikke god, og mit sind sagde, at jeg bare skulle stoppe. Jeg fortalte mig selv, at jeg bare kunne bremse s? meget som n?dvendigt i op ad bakken og redde mine ben til senere i l?bet. At kende kurset hjalp godt, og jeg vidste, at smerten kun ville vare i cirka en tredjedel af en mil. Jeg likviderede med at afslutte mil 2 i 6:51, hvilket var mere eller mindre p? m?l, s? mit tempo var omkring hvor jeg havde brug for det for www.tobiasstiftung.de at v?re p? trods af min f?lelse af forest?ende undergang