Jag tillbringade de senaste 3 dagarna i Boston p? en kort semester med min familj, och f?rv?nansv?rt, det enda som jag inte alls gjorde var att k?ra. Denna resa handlade om att ha kul med min fru och barn och utforska en stad som har varit en del av mitt liv sedan jag var ett litet barn som hejrat p? Red Sox p? Fenway. ?ven om jag kanske inte har tr?ffat l?parv?garna l?ngs Adidas Superstar Mujer Charles p? denna resa, fanns det s?kert n?gra l?parrelaterade stunder som ?r v?rda att n?mna. det finns inget annat s?tt att s?ga det. Under det senaste ett och ett halvt ?ret sedan jag startade den h?r bloggen och engagerade mig i de l?pande samh?llena p? dailymile och Twitter har Nike Air Max 95 Femme> jag haft lyckan att tr?ffa n?gra riktigt fantastiska m?nniskor fr?n hela v?rlden. Det gemensamma bandet som vi alla delar ?r att vi ?lskar att k?ra. Jag vet inte att detta ?r unikt f?r l?pare, men n?got s?ger till mig att det finns f? andra sporter som har en s? t?tt sammansvetsad grupp ut?vare som g?r ut f?r att st?dja och hj?lpa varandra. Vad m?ste detta g?ra med min Boston-resa? Tja, en kollega l?pare som hittade mig via den h?r bloggen och som jag senare blev v?n med p? dailymile och Twitter erbj?d mig att tr?ffa min familj och jag och visa oss runt Nike Air Max 270 Hombre hennes del av staden i princip en dags varsel. Alett (b?ttre k?nd som @petfxr p? Twitter) och jag hade aldrig tr?ffat personligen, men jag k?nde att jag k?nde henne redan via v?ra on-line interaktioner, och vi hade en trevlig eftermiddag promenader runt omr?det Quincy Market Nike Air VaporMax Dam och l?ngs hamnen vid akvariet. Andra l?pare som jag k?nner har relaterade liknande ber?ttelser om l?pande (?r det ett ord?) G?stfrihet, och detta ?r ett bra exempel p? hur internet har tj?nat till att st?rka relationer i den verkliga v?rlden snarare ?n att f?rsvaga dem. Om du l?ser den h?r bloggen och inte interagerar med andra l?pare p? varken dailymile eller Twitter, rekommenderar jag starkt att du g?r det - b?da ?r fantastiska resurser p? s? m?nga s?tt.Jag bes?kte mitt f?rsta bes?k i det ber?mda Bill Rodgers Running Center och var b?de imponerade och www.amolan.es besvikna p? samma g?ng. Jag blev imponerad av samlingen av skor som de hade p? v?ggen, av vilka m?nga ing?r i min guide till minimalistiska l?parskor (jag fick ?ntligen kolla in Mizuno Wave Universe och Asics Piranha personligen - b?da ?r l?jligt l?tta!). Efter att ha bes?kt butiken Nike Air Max 270 Hommevar jag nyfiken s? jag s?kte p? Google efter alla kommentarer Bill Rodgers har gjort om att v?lja skor, ”Allt f?r mig ?r passformen, skoens k?nsla. K?nner du dig biomekaniskt som att du r?r dig barfota? Det ?r vad du vill. Det finns en trend nu f?r enklare skor. I 30 ?r har jag trott att de har haft f?r m?nga gimmicks p? l?parskorna. Olika f?retag som kopierar varandra och f?rs?ker ?vertr?ffa varandra och l?gga till rullst?nger och datorer p? skorna. Det var on?digt och gjorde saker mer komplicerade ?n det borde vara. ”Min besvikelse ?ver butiken berodde p? alla de officiella Boston Marathon-redskapen som Nike Air Max 90 Herren de bar. Jag kan inte s?ga hur illa jag ville k?pa en av de bl? och gula Adidas-tr?jorna eller -jackorna, men jag motstod tr?ngen. Du kommer inte se mig spela n?gon Boston Marathon-utrustning f?rr?n jag officiellt kvalificerar Nike Air Huarache Dames/a> mig, vilket f?rmodligen betyder att jag borde vara utanf?r att springa ist?llet f?r att skriva det h?r inl?gget. Kommer det att h?nda i h?st? Jag har ingen aning, men jag ?r lite orolig f?r att min k?rstr?cka ?r otillr?cklig med alla de babyrelaterade justeringar som jag m?ste g?ra. Jag spelar ocks? mycket med skor och sent, men jag har f?r mycket kul med det f?r att sluta nu. Jag kommer till Boston s? sm?ningom, av att jag ?r s?ker, fr?gan just nu ?r n?r? Bara en observation, men jag s?g m?nga av de l?jliga toningsskorna runt staden - de ?r inte s? vanliga ?n d?r jag bor i New Hampshire. Mina tankar om de skorna kunde fylla ett helt separat inl?gg, men jag ?Nike Air Max Classic BW Hombre r inte s?ker p? att jag vill ?ka dit. Det r?cker med att s?ga, m?nniskor skulle vara en heckuva mycket b?ttre att bara springa (eller till och med en fin l?ng promenad)Adidas Superstar Femme , men alla vill ha en enkel l?sning. Alla urs?kter som m?nniskor kan hitta f?r att undvika svett och h?rt arbete kommer att vinna p? l?ng sikt med mycket av v?r befolkning. Det ?r tr?kigt, men de skorna s?ljer som hotcakes just nu - n?got som 5 av de 10 mest s?ljande skorna i USA Nike Air Max 270 Herrjust nu ?r toningsko, medan Nike Free (jag antar att Run +?) ?r den enda l?parskon i toppen 10. Mitt enda hopp ?r att de ?tminstone uppmuntrar m?nniskor att komma ut och g? lite mer.