In verband met deze verandering begint hun pas te verkorten en neemt hun omzet toe. Wat Heiderscheit Nike Air Huarache Dames heeft laten zien, is dat ze hiermee mogelijk ook de impactkrachten op de knie en heup verminderen. De sprong is dan om te zeggen dat het verminderen van mechanische energie die op die verbindingen wordt geabsorbeerd op een of andere manier het letsel Nike Air Max 270 HerrNike Air Max 1 Donne “geneest”. Dit laatste deel is helaas de link die nog moet worden gemaakt, maar volgens het artikel van Alex Hutchinson in The Globe and Mail heeft Heiderscheit aangegeven dat “een gerandomiseerde, gecontroleerde studie die een verhoogde pas vergeleken met standaardzorg voor kniepijn en iliotibiaal vergelijkt bandsyndroom, met een follow-up van één tot twee jaar, is in de maak. ”De resultaten van een dergelijke studie zullen zeer interessant zijn om te zien. Ik wil vervolgens ingaan op wat informatie gepresenteerd in een fascinerend interview dat Amby Burfoot uitgevoerd met Dr. Nike Air Max 90 Uomo Heiderscheit op het Peak Performance-blog - Ik raad u ten zeerste aan het te lezen. Onder de interessante weetjes uit het interview zijn de volgende: In het interview wijst Heiderscheit erop dat het idee voor het uitvoeren van het onderzoek kwam van observatie Nike Air Max Classic BW MensAdidas Superstar Womens van lopers in hun kliniek - ze merkten op dat veel pati?nten meldden dat hun knie?n zich beter voelden toen ze snel renden ( wat ook een snellere cadans impliceert). Dit is een goed voorbeeld van hoe anekdotes interessant onderzoek kunnen stimuleren en het is verfrissend om dit te horen. Al te vaak willen wetenschappers anekdotisch bewijs opzij schuiven, terwijl het in werkelijkheid de grootste inspiratiebron voor onderzoek kan zijn. Wat we nu in het blote voeten / minimalistische debat zien, zijn tonnen anekdote en weinig hard onderzoek, maar ik hoop dat de anekdotes die er Nike Roshe Run Damen zijn onderzoekers ertoe zullen aanzetten nieuwe en interessante vragen te stellen en te beantwoorden. In antwoord op een vraag van Burfoot over wat hij dacht dat zou gebeuren als zijn proefpersonen racekleren hadden gedragen, antwoordde Heiderscheit: "Nike Air Max 90 Womens Ik vermoed, en dit is slechts speculatie, dat ze niet hetzelfde zouden lopen als in de training schoenen. Ik denk dat ze een voorkeurssnelheid zouden hebben gekozen in de buurt van onze conditie van +5 procent. ”Burfoot vraagt ??verder of“ dikke, gevoerde schoenen ”hardlopers aanmoedigen om een ??langere pas te maken, waarop Heiderscheit antwoordt dat er veel variatie is (zoals ik zou verwachten), maar dat het "een redelijke conclusie lijkt." Heiderscheit richt zich op het feit dat hardlopers in zijn onderzoek een hogere mate van inspanning waarnamen met een snellere pas door erop Nike Air Max 90 Damen te wijzen dat het tijd kost om zich aan te passen aan een nieuwe schrijd en voel je niet 'gek'. Dit is precies mijn ervaring - elke keer dat ik iets nieuws probeer met mijn looppatroon, voelt het in eerste instantie raar aan, maar met de praktijk www.braderiekwadijk.nl wordt het veel comfortabeler. Ondanks de interessante bevindingen in deze studie met betrekking tot de potenti?le voordelen van een kortere, snellere pas, wijst Dr. Heiderscheit duidelijk erop dat ze geen verminderde impactkracht op gewrichten hebben gekoppeld aan letselvermindering. Hij geeft echter in Burfoot's interview aan dat anekdotisch bewijs uit de kliniek deze bewering lijkt te ondersteunen - totdat de resultaten van een letselonderzoek bekend worden, dat is wat we moeten doen. Ik wil dit aanpakken omdat ik vaak zie hoe resultaten van dergelijke onderzoeken kunnen te ver worden Adidas Hamburg Womens doorgevoerd om een ??punt te ondersteunen (ik heb het waarschijnlijk van tijd tot tijd zelf gedaan). Het is belangrijk op te merken dat de studie van Heiderscheit niet bedoeld noch ontworpen was om de voordelen van blote voeten / minimalistisch Nike Air Max 270 Hombre hardlopen aan te pakken. Ik vermoed, hoewel ik niet zeker kan zijn, dat de meeste hardlopers in het onderzoek moderne schoenen met dikke zolen droegen. Het is dus heel goed mogelijk dat de voordelen van een kortere, snellere pas onafhankelijk zijn van schoeisel. Wat ik wel intrigerend vind, is dat veel mensen een vrij snelle verschuiving in het lopen waarnemen wanneer ze beginnen met een beweging op blote voeten / minimalistisch rennen. Ik heb dit zelf ervaren. Het is dus mogelijk dat op blote voeten / minimalistisch gaan je kan helpen bij een loopovergang, wat je op zijn beurt kan helpen om een ??aantal van de voordelen te plukken die de proefpersonen in de studie van Heiderscheit krijgen wanneer ze met verhoogde cadans lopen.