Nergens was het tribale karakter van rennen mij duidelijker dan in de aanloop naar en rennen van mijn laatste marathon, de Smuttynose Rockfest Marathon in Hampton, NH. Smuttynose was de eerste marathon die ik liep waar ik een grote groep vrienden had, van wie ik velen nog nooit persoonlijk had ontmoet, die ook de race zouden lopen. We deelden de ups en downs Adidas Ultra Boost Womens van onze training in de aanloop naar de marathondag, we ontmoetten elkaar vóór de race en deelden onze verwachtingen, en we wachtten op elkaar aan de finish om elkaar op te vrolijken. Net zoals de tribale jacht van oudsher vierden we met eten en drinken achteraf, alleen in plaats Adidas Ultra Boost Herren van rond een vuur te zitten, zochten we beschutting tegen de kou in de biertent. Smuttynose zal een van mijn meest gekoesterde loopervaringen zijn, en niet alleen omdat het de race was die me toeliet om me bij de stam van hardlopers te voegen die zich voor Boston hebben gekwalificeerd. Het zal gedenkwaardig zijn omdat ik het runde met een stam van vrienden, en dat is uiteindelijk wat deze sport zo speciaal maakt. Tot slot een opmerking over commercialiteit. Ik heb races gehouden die zeer commercieel zijn (moeilijk om de Disney Marathon te verslaan daarvoor), en races die geen expositie hebben (Smuttynose), www.philshotton.co.uk en om eerlijk Nike Air Max 2017 Mujer te zijn, stoorde me de commercie van sommige wegraces me niet echt. Misschien is het omdat ik van nature een toegelaten versnellingsjunkie ben, maar ik zie versnelling en de bedrijven die het produceren ook als onderdeel van het plezier van hardlopen. Ja, ze zijn er uiteindelijk op uit om geld te verdienen, en ja, ik betwijfel de waarde van sommige van de geproduceerde producten (een frequent onderwerp van discussie Nike Air Max 90 Mujer op deze blog!), Maar ik heb met mensen van veel van deze bedrijven, zowel grote als kleine, contact gehad en ik heb nooit het gevoel gehad dat hebzucht van bedrijven de belangrijkste motivator was voor wat ze doen (toegegeven, ik praat niet met CEO's). De meesten van hen zijn hardlopers en ik geloof oprecht dat de meeste mensen bij deze bedrijven het beste belang van de hardloper hebben. In veel opzichten is de voorbereiding op een race net zo goed een tribale activiteit als elke andere. We willen Nike Air VaporMax Mens graag onze pre-race rituelen volgen - we hebben het pastadiner de avond ervoor, en hetzelfde ontbijt voor elke marathon. Na zorgvuldige overweging leggen we onze kleding, schoenen en andere spullen de avond voor de race uit. Op de racedag kiezen we dingen waardoor we ons krachtig of snel voelen, en ik geloof persoonlijk in de psychologische voordelen die dit kan bieden - kies ik ervoor om fluorescerende oranje armwarmers en schoenen met "vlammen" aan de zijkanten te dragen, zo anders dan mijn voorouders die hun gezicht of lichamen schilderden voorafgaand aan een jacht of op weg naar de strijd? Na de race vieren we met een ceremoni?le medaille en de vaak geziene mylar deken - die ons allebei onderscheiden als succesvolle deelnemers aan de 'jacht'. En op de avond na de race, in plaats van foto's te schilderen van het evenement op een grot muur, we brengen tijd online door of tijdens het diner om verhalen van de dag te vertellen, onze ervaringen te delen en elkaar te feliciteren met een goed uitgevoerde taak. Morgen begin ik Nike Air Max 2017 Donne het volgende hoofdstuk in mijn lopende leven. Mijn plan is om de Manchester City Marathon niet voor mezelf te lopen, maar om anderen te helpen hun doelen te bereiken. Mijn plan is om een ??vriend te helpen de tijd van 3:40 te versnellen, en om eerlijk te zijn, ik kijk er erg naar uit. Ik wil het artikel van McDougall lezen omdat hij me ertoe heeft gedreven deze beslissing te nemen - net toen hij Nike Air Max 270 Damen van gedachten veranderde over het lopen in NYC, veranderde ik ook van gedachten over waar deze race over zou gaan. Morgen zal een viering zijn van de vreugde die ik krijg van hardlopen, en het zal een viering zijn die ik zal delen met elke andere persoon op de weg, ongeacht hoe lang het duurt om de race te voltooien. Ik zal waarschijnlijk ongegeneerd commercieel zijn, mijn online "stam" herkennen door mijn dailymile T-shirt en andere met logo doordrenkte hardloopkleding te dragen. En na de race zal ik het vieren, zowel in Manchester als online met Nike Air Max 270 Womens diegenen die die veel grotere race in NYC lopen. Ik dank McDougall voor zijn hulp bij het nemen van deze beslissing, ik wens hem veel succes en ik hoop dat hij een geweldige race heeft - we zullen samen in de geest rennen. We zijn allebei Adidas Superstar Womens hardlopers en samen met duizenden andere medeleden van onze stam zullen we de activiteit herscheppen die ons samen met onze voorouders vergezelt. Voor iedereen die morgen loopt, moge je een succesvolle "jacht" hebben, moge je dat van harte vieren en ik kijk ernaar uit om je verhalen te horen!