Ondanks deze positieve eigenschappen, heeft de Mach 12 een groot nadeel dat sommige mensen zal storen - enorme teenveer. Teenveer is meestal geen probleem voor mij, maar de veer in de Mach 12 is het meest overdreven in elke schoen die ik bezit. Desondanks vind ik de Mach 12 nog steeds een mooie schoen, en totdat iemand een langlaufflat maakt met een ruime teenendoos, zal de Brooks Mach-serie voor mij voldoende zijn. Je kunt mijn volledige recensie van de Brooks Mach 12 hier lezen. Dus daar heb Nike Air Max 95 Mens je het - mijn topkeuzes voor 2010. Ik moet benadrukken dat dit gewoon mijn persoonlijke voorkeuren zijn en Adidas Superstar Dam de schoenen voorstellen die ik zou houden als ik maar in drie kon rennen op dit moment in de tijd. In werkelijkheid loop ik graag in veel meer schoenen dan hier worden vermeld, waarvan ik er enkele recentelijk heb gelopen (bijvoorbeeld Saucony Grid Type A4, NB MT101, Newton Distance Racer, Vibram Trek Sport). Sommigen van hen kunnen zelfs favorieten worden als het weer wat warmer wordt en ik weer wat regelmatiger snel werk doe, en sommige schoenen op deze lijst kunnen buiten de boot vallen, gezien de opwindende en opwindende minimalistische schoenen die zijn ingesteld om binnen te komen. 2011. Hoe dan ook, je kunt er zeker van zijn dat je ze hier allemaal zult horen op de blog. Vandaag heb ik 10,3 mijl gerend in mijn Saucony Adidas Superstar Mujer Kinvaras en het deed geen pijn - in feite was het een van de beste runs die ik had aangezien ik begin Nike Air Max 2017 Mens november de Manchester City Marathon rende. Deze uitspraak op zich lijkt misschien niet zo belangrijk - ik loop veel kilometers, en de overgrote meerderheid van hen doet geen pijn. Dat was niet het geval toen ik afgelopen vrijdagavond rende. Ik heb vorige maand een eerste overzicht gemaakt van de langverwachte New Balance Minimus Trail-schoen die begin 2011 op de markt zal komen. In die post proclameerde ik na te zijn gelopen in hen twee keer dat de Minimus Trail bijna perfect was in een hardloopschoen. Ik meende het. Ik was behoorlijk geslagen met de schoen - hij zag er geweldig uit, hij paste als een handschoen en hij handelde prachtig op de weg en het pad. Ik was ervan overtuigd dat het de perfecte hybride schoen zou worden, die Nike Air Max 95 Femme in bijna alle omstandigheden zou kunnen worden gedragen. Helaas, zoals soms kan gebeuren in relaties Adidas Ultra Boost Damen die met een knal beginnen, werd het snel zuur. Vandaag heb ik 10,3 mijl gerend in mijn Saucony Kinvaras en het deed geen pijn - in feite was het een van de beste runs die ik heb gehad sinds ik liep de Manchester City Marathon begin november. Deze uitspraak op zich lijkt misschien niet zo belangrijk - ik loop veel kilometers, en de overgrote meerderheid van hen doet geen pijn. Dat was niet het geval toen ik afgelopen vrijdagavond rende. Ik heb vorige maand een eerste overzicht gemaakt van de langverwachte New Balance Minimus Trail-schoen die begin 2011 op de markt zal komen. In die post proclameerde ik na te zijn gelopen in hen twee keer dat de Minimus Trail bijna perfect was in een hardloopschoen. Ik meende het. Ik was behoorlijk Nike Air Max 2017 Femme geslagen met de schoen - hij zag er geweldig uit, hij paste als een handschoen en hij handelde prachtig Adidas Ultra Boost Womens op de weg en het pad. Ik was ervan overtuigd dat het de perfecte hybride schoen zou worden, die in bijna alle omstandigheden zou kunnen worden gedragen. Helaas, zoals soms kan gebeuren in relaties die met een knal beginnen, werd het snel zuur. Verkeerde asymmetrie in de Minimus Trail? Gele pijlen laten zien hoe het bovenste materiaal verder naar beneden getrokken wordt in de rechtervoetschoen (links op de foto) en de zwarte middenvoetsband lijkt ook naar beneden getrokken. De rechtervoetschoen is aanzienlijk strakker dan de linker voetschoen. Ik dacht dat misschien een beetje inbreken de metatarsale band zou uitstrekken, dus besloot ik om een ??loopbandloop in de schoenen te gaan maken terwijl ik in Maine was. Op dat moment begon het echt lelijk te worden. Ongeveer 15 minuten na mijn run merkte ik een brandend gevoel net boven Nike Air Vapormax Femme mijn linkerknie op (tegenovergestelde kant van de pink teenpijn). De pijn werd steeds slechter, uiteindelijk Adidas Hamburg Womens tot het punt waarop ik de run afsneed uit angst dat ik wat schade zou aanrichten. Ik kende deze pijn. Toen ik op de graduate school zat, had ik precies hetzelfde meegemaakt, wat ik zelf gediagnosticeerd heb als iliotibiaal bandsyndroom.