Bij het lezen van wetenschappelijke studies over het runnen van biomechanica zie ik dit vaak - een onderzoek zal een patroon aantonen, zoals dat een bepaald schoenontwerp de belasting van de Nike Air Max TN Mujer grondbelasting vermindert (hoe snel de voet de grond raakt), maar als je kijkt naar de variatie tussen onderwerpen het valt uit over een vrij groot bereik. Met andere woorden, de resultaten zijn niet-systematisch, en het individu wordt overspoeld door de algemene trend. Dat betekent echter niet dat de afgelegen persoon die geen verminderde impact laadsnelheid in de schoen vertoont, of die zelfs een verhoogde laadsnelheid kan vertonen, onbelangrijk is. Personen die de algemene trend niet volgen, willen ook geen pijn Nike Air Max 90 Donne hebben en zouden niet profiteren van het volgen van het advies dat door de gegevens wordt gesuggereerd - dit is waarom wetenschappers vaak slecht zijn in het maken van concrete uitspraken, en waarom ik altijd aarzel om dit te doen op deze blog. We hebben de neiging verklaringen af ??te dekken en te kwalificeren door te Adidas Ultra Boost Donne zeggen dat onze gegevens een bepaald patroon "suggereren" of dat er een "significant effect" werd gevonden. We "bewijzen" zelden iets. Ik zeg niet dat dit slecht is, het is gewoon de realiteit. Als wetenschapper geloof ik sterk in de waarde van gecontroleerd experimenteren, maar ik geloof ook dat we voortdurend de beperkingen in het oog moeten houden. Verwaarlozing van het individu ten gunste van de algemene trend is er een van. Mensen zijn variabel, we zijn geen machines en we moeten niet als hen worden behandeld. www.tonyrusconi.it Wetenschap kan een zeer nuttige gids zijn, maar biedt zelden absolute, definitieve antwoorden. Het is erg moeilijk om op een zwart-wit manier te weten wat het effect is van een ontwerp van een schoen, een vormverandering of een trainingsmethode voor een bepaalde persoon. Dit is de reden waarom wetenschappelijk ge?nformeerde, Nike Air Max 90 Womens maar toch zorgvuldige en ruimdenkende zelfexperimenten misschien uiteindelijk het enige is dat echt op individueel niveau kan werken. Een paar maanden geleden publiceerde ik een interview dat ik met Dr. Mark Cucuzzella voerde. Mark is een huisarts bij Harpers Ferry Family Medicine in WV, een universitair hoofddocent aan de West Virginia University School of Medicine, en de eigenaar van Two Rivers (TR) Treads, 's lands eerste minimalistisch-alleen lopende winkel. Net als ik heeft Mark een sterke interesse in Nike Air Max 720 Femme vormgeven en minimalistisch schoeisel, en net als ik is hij ook een ouder. Een van de uitdagingen die we als ouders delen, is het vinden van schoenen waarvan we vinden dat ze geschikt zijn om op de been te blijven bij onze kinderen. Helaas zijn de meeste opties die op dit moment beschikbaar zijn, gewoon miniatuurversies Nike Air Max Classic BW Hombre van volwassen schoenen en zijn over het algemeen te zacht opgevuld en niet goed ontworpen voor de voet van een kind. Mark was zo vriendelijk om me een paar paar Terra Plana Vivobarefoot-kinderschoenen voor Nike Air Max 270 Herr mijn eigen kinderen te sturen en mijn dochter houdt van ze (zij heeft Pally's) - ze hebben een mooie brede toebox en zijn plat en extreem flexibel. Mijn zoon daarentegen is kieskeurig en draagt ??alleen Crocs of typische sneakers (hoewel hij bijna altijd blootsvoets is, naar eigen voorkeur door het hele huis) - Nike Air VaporMax Mens helaas zijn goede opties voor kinderen met loopschoenen die de natuurlijke voetfunctie ondersteunen gewoon nog niet beschikbaar (dingen zullen gelukkig snel verbeteren als geruchten die ik van een groot bedrijf hoor, kloppen - houd in de gaten). Hoe dan ook, gezien mijn frustratie, evenals die van een aantal lezers die contact met me hebben opgenomen over dit onderwerp, vroeg ik Mark of hij bereid zou zijn om een ??gastpost over kinderen en schoenen te schrijven. Mark graag verplicht, en zijn expertise als zowel arts als Nike Air Max 95 Mens schoen winkeleigenaar zorgt voor een zeer ge?nformeerde en unieke mening over het onderwerp. Veel plezier - deel uw mening en / of ervaringen alstublieft in de comments! Als huisarts ben ik ervan overtuigd dat kinderen op blote voeten of in schoenen met activiteiten moeten spelen die een aanvulling zijn op de Nike Air Max 720 Femme natuurlijke voetontwikkeling en de juiste biomechanica van beweging. Lopers, wandelaars, coaches en de medische gemeenschap zijn allemaal bewust van de voordelen van het toestaan ??van een juiste natuurlijke voetbeweging in al onze dagelijkse activiteiten. Leiders in de running mechanics, sportgeneeskunde, dans en yoga / tai chi-gemeenschappen begrijpen allemaal dat het slimste ontwerp dat ooit zal worden ontwikkeld voor menselijke beweging en letselvrije activiteit, de menselijke voet zelf is. Hardloopschoenenbedrijven Nike Air Max 270 Mujer horen dit bericht langzaam en passen hun productlijnen aan om schoenen te maken waarmee uw voet zich als een voet kan gedragen,